top of page
  • fejerhaz

Januári történések

Szép lassan alakul, otthonosodik a ház.

Kezdem egy "most ilyen- egy éve ilyen volt ugyaninnen nézve" képpárossal.



A hálószobánkon egy szép régi ajtó van, amit Balázstól kaptunk, és Simon újította. Szerintem nagyon szép, és visszaköszön az üvegtéglás ablak osztása- viszont fény és hangszigetelés szempontból nem a legtutibb :)


Lefestettem a konyhát kékre. Az Annie Sloan Aubosson blue-hoz kevertem egy kis Florence színt. A lábazat még nagyon hiányzik, így a szintváltás nagyon szembetűnő, de az is meglesz egyszer. No, meg a kis mélyhűtő a pultsor végén nagyon zavar... ott egy bárszék lesz- csak ahhoz venni kellene egy új hűtőt...






Egyébként nagyon jól bevált a konyha, szeretem. Külön jó a kihúzható zsúrkocsi. Tésztát nyújtani, gyerekeknek dolgozni pont jó magasság, de tepsit is szoktam rá kitenni amikor sok sütit sütök (pl karácsony, aprósütik, szedni tenni, kenni). Eredetileg azért terveztem, hogy az asztalnál ülők felé fordulhassak munka közben - erre viszont nem annyira szoktam használni.


Van egy ilyen szép óránk is, Simon újította szintén.



Simon szegőléceket is gyártott maga az új ajtókhoz (összesen két új ajtónk van, a fürdőn és a mosókonyhán). Tegnap Balázs meg is szentelte a házat, így már teljes a védelem.



Nem fotóztam le még a horgolt lámpáinkat, az előző házból hoztuk magunkkal, nagyon szeretem őket.

...Kihagyom a nagyon gáz részeket, bizony van hol glettelni-festeni még.

Inkább mutatom, ami szép már. Például tegnap szert tettük egy ilyen ládára- tároló-ráülős funkcióval, az előszoba fogas alá. Szerintem gyönyörű!



A gyerekszoba és a mi hálószobánk még eléggé gyerekcipőben járnak, sok a fejleszteni való. A gyerekszobába beállítottunk két galéria ágyat, alattuk vendég ágyak. Az egyetlen téglafalas rész a régi kibontott ablak helyén, a két kisablak között van, ezt Simon húzta fel- ide rögzítettünk egy bordásfalat, nagyon praktikus dolog gyereknek-felnőttnek egyaránt. Azért lőttem egy képet. Már bekerült a három párkány, de vakolva nincs még alattuk. Na meg nagyon hiányoznak a karnisok és függönyök.





168 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page